Tema: Re: paspeliojam
Autorius: reples
Data: 2016-09-29 08:48:31
Gerai, su 8 metais gal perlenkiau, tik noriu atkreipti demesi, kad laikiklis
pritaikytas laikyti TV svori, bet ne TV+Xkg. Zinoma, situacija labai teorine
ir greiciausiai taip nenutinka realybej ar bent jau ne su OLED :D

Kita vertus, skalbykle kokius keturis kartus sunkesne uz ta vaika. Tikiu,
kad imanoma isispraudus tarp sienos pajudint, bet dabar gal jau noreciau
pamatyti video, labai jau idomu aplinkybes :-)

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> 8niu turbut nesugalvos
>
> bet jei jis ten svyruoja siubuoja, tai bibi parduotuves IMHO bedos, kad
> tvarkingai nepasideda. tipo praeidamas netycia uzkliudysi ir pyst
> nusiperki suduzusi OLED'a? Eina jie nahui :)

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.