Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-29 19:22:37
On 2016-09-29 11:55, Cube wrote:
> Šiaip tai civilinės atsakomybės atveju skolininko kaltė preziumuojama.
> Ieškovui reikia įrodyti tik patį veiksmą, sukėlusį žalą, ir pasekmes.
> Tai sakyčiau, kad šituo atveju pirkėjas turės įrodinėti, kad prekės buvo
> blogai eksponuojamos.

Būtent.

> Bet, žinoma, ir aš neįsivaizduoju, kaip trijų metų vaikas galėjo
> nuversti skalbyklę. Tai labai tikėtina, kad buvo kažkaip netinkamai
> pastatyta.

Bet tą reikės atsakovui įrodyti. Nes sunkiai įsivaizduojamas ir tokio
"kažkaip netinkamo" pastatymo variantas, kai viskas be vaiko intensyvių
pastangų imtų ir nugriūtų.

Šiaip, turėtų būti kažkokios prekybos taisyklės ar techniniai
reglamentai, kaip tokio tipo prekės turi būti eksponuojamos
parduotuvėse, tai nebent jas susiradus "ieškoti teisybės". Bet aš jų
paieška neužsiimsiu, tingiu :) Tai nebent jos padėtų įrodyti "netinkama
išdėliojimą", tada Avitela rūkytų morką. Nes dabar morka lyg ir super
mamytės pusėje :)