Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-30 07:06:28
Vaiko neprieziura - automatiski nepadaro jo kaltu. Cia kaip ir girtumas -
nera priezastis pripazinti tave avarijos kaltininku. Jei kabo koks telikas
ir priejes vaikas prades ant jo maigyti knopkes ar baksnoti I ekrana, nes
ten eina koks idomus filmukas, o telikas prisuktas ant snargliu, kaip namie
tu niekad nedarytum ir nukris - ne vaiko problema. Jei 13 metu paauglys
bandys ant jo nupaisyti grafiti, salia stoves mama ir taisys garmatines
klaidas - jau parde gali pretenzijas reiksti. Tarpe - kruva variantu, bet
pagal nutylejima, griztame prie to paties - jei nera irodymu, kad buvo
ryskus pereboras is klientu puses - jie neatsako. Tai, ka vaikas begiojo dar
nebutu argumentas, kad jis automatiskai kaltas del griuvusios prekes. Video
nieko neirodo, bent as jau ten nieko nesupratau. Mamai atsakomybe butu
nebent vaikas jau labai naglai butu lipes ant tvarkingai pastatytos
skalbiankes, akivaizdziai ja lauzes, o ji bbd stovetu ir ziuretu.

O Avitela, aisku prisiede sudo, bet palyginus su musu politikais, manau
labai greit susiprato ir tvarkingai issikapste.

On 2016-09-30 00:21, Linas Petkevičius wrote:
> Ne - isvartyti negalima. Galima netycia nuversti ir parduotuveje ar
> muziejuje (irgi buvo teisme) tai bus ne tavo bedos.

Tai mes grįžom į diskusijos pradžią faktiškai. Aš tą patį ir sakiau, jog
netyčia galima, tyčia ne. O vaiko nepriežiūra ir jo paleidimas lakstyti
po prekybos centrą nelabai panašus į "netyčia" atliktą veiksmą, tiksliau
neveikimą.

Nebent, vaikas = šventa karvė, tada tegul laksto...

O kad Avitela nepripažino savo kaltės, labai puikiai skaitoma tarp
eilučių jų pranešime spaudai. Jų sukonkretinta mintis pranešime maždaug
tokia - "kalta pirkėja dėl savo vaiko nepriežiūros, jokių problemų su
prekių pastatymų pas mus nėra, yra tik emocinga vedėja, kuri dėl emocijų
nevaldymo nesilaikė mūsų AUKŠČIAUSIŲ PAGARBOS KLIENTUI standartų".
Trumpiau tariant "iešmininką radom, gal davai tildom kilusį triukšmą,
aa??" :)