Tema: Re: pasp�liojam
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-29 20:39:31
On 2016-09-29 19:58, Satrapas wrote:
> Bet is tikruju man nepriimtina atejus i parduotuve vaikus paleisti kaip
> shunis nuo grandines lakstyti po kiema.
> O video ten aiskiai matosi kad motina nekontroliuoja padeties.

Visiškai pritariu.

O tavo atveju parduotuvė nepasinaudojo savo teise prašyti atlyginti
nuostolius, nes tai yra tik jų teisė, o ne pareiga. Gal patys
įsivertino, jog ne geriausiu būdu tas šviestuvas buvo eksponuotas, o tu,
kaip ne kaip, bet jų klientas.

Atvirai pasakius, nesuprasčiau Avitelos pozicijos, jei jie bent kiek
patys abejotų dėl tos skalbyklės teisingo eksponavimo ir imtų krėsti
tokius pokštus klientui. Jei man tektų statyti pinigus loterijoje, kas
pasirodys šioje situacijoje kaltas, statyčiau už ypatingus vaiko gabumus
:) Nes manau, mes linkę jų gabumus pakankamai neįvertinti :)