Tema: Re: paspėliojam
Autorius: reples
Data: 2016-09-28 18:56:38
Kadangi video nesimato nuvertimo fakto, tai dabar čia galim tik spėlioti,
kaip ten nuvertė. Todėl diskutuoti, kas čia vienareikšmiškai kaltas - sunku.
Kita vertus, kai paleidi du energingus vaikus be priežiūros, gali dar ir
baisesnių dalykų nutikti. Ir ką reiškia tinkamai (netinkamai) eksponuojamos
prekės? Jei 8 metų vaikas sugalvos patikrinti ar tinkamai pritvirtintas 55
colių OLED telikas ir ištrauks iš sienos, tai čia blogas eksponatas ar jau
tyčia bus?