Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Nerijus
Data: 2016-09-30 09:50:22
On 2016-09-29 11:32 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Man paprasciau - as tokiu atomazgu n+k mates. Tik tiek, kad senai jau
> tai buvo, nes dabar visi jau temoje ir iki teismu jei eina, tai kokie
> gilus kaimai.

	Kitaip sakant siandien po darbo galiu drasiai eit i Mola, pist koja i
ant zhemes pastatyta mano ugio plazma, ir drasiai isheiti ish krautuves.
O jei kas butu nepatenkintas, tai dar prigrasinti, kad jiems bus pize,
nes tuoj per visus feisbukus beigi delfius paverksiu, ir jie
subankrutuos nafig.

	Gerai, kai zhinai savo teises. :-) O tai dabar net eidamas maksimoj ir
netycia skvernu uzhkabines alaus "kalna" praejime stengiuosi "pagauti",
kad nenukristu kokia bonka.

	N. M.