Tema: Re: paspeliojam
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-29 19:09:40
On 2016-09-29 08:48, reples wrote:
> Tikiu,
> kad imanoma isispraudus tarp sienos pajudint, bet dabar gal jau noreciau
> pamatyti video, labai jau idomu aplinkybes :-)

Čia ne tikėjimo klausimas, o fakto.

Ok, kai dauguma neįsivaizduoja kaip gali 3-ų metų vaikas nuversti
skalbyklę, tai siūlau pabandyti įsivaizduoti šią situaciją iš kitos
pusės, gal tada kas nors ims aiškėti?

Ar jums pavyks įsivaizduoti, kaip reikia sugebėti pastatyti skalbyklę
prekybos salone, kad ji būtų lengvai nuverčiama trijų metų vaikui? Man
tai net yra sunkiau įsivaizduojama, nei kad kaip vaikas, įsispraudęs
tarp sienos ir jos, ją nuverčia :)

Akivaizdu, jog situacija neįprasta, bet fakto juk niekas neginčija.
Lieka tik išsiaiškinti, ar vaikas pasitaikė super gabus, ar parduotuvėje
dirba prekių dėliojimo mene super gabus personalas :)