Tema: Re: paspėliojam
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-29 19:40:59
On 2016-09-29 12:09, Arj wrote:
> Darbuotojai mate, neapsidziauge (mintyse mane keike), bet niekas nei
> zodzio nesake, operatyviai viska isvale, susimoketi neprase.

Su maistu ir smulkiomis prekėmis taip ir būna. Tai gal net tos 
parduotuvės techninėse prekybos organizavimo taisyklėse surašyta ir 
personalas informuotas keiktis mintyse tyliai ir, šypsantis klientui, 
susirinkti šukes. Nes tokie nuostoliai jau yra įtraukti į biznio planą :)

Kitas dalykas, kai kas nors ateina ir ką nors rimtai sudaužo, kas 
niekaip neįsipaišo į kasdienę prekybos centro rutiną.

Viskas, kas įvyksta netyčia standartinio apsipirkimo metu, visa tai kaip 
ir pa defaultu yra grynai parduotuvės bėdos ir sutelpa į "blogai 
išdėliotų prekių" koncepcijos rėmus, o kas įvyksta dėl tyčinių ar 
piktybinių klientų veiksmų, už tą parduotuvė turi pilną teisę 
pareikalauti susimokėti. O savo vaikų nepriežiūra yra kaip tik iš pastarųjų.

Turbūt juk neatsiras manančių, jog ten galima nueit ir viską išmėtyt, 
sudaužyt ir nieko tau už tai nebus? :)

p.s. mažas vaikas, tai ne bėgiojanti indulgencija, kuri nesukelia jokios 
atsakomybės už jo padarytą žalą. Dažnos (super) mamytės, o kartais net 
ir tėveliai, to visiškai nesuvokia.

Esu patyręs pats tai praktikoje, kai atsiveda mažą vaiką į svečius, nors 
buvo primygtinai pasakyta, jog su vaikais niekas neatvažiuoja į mūsų 
balių ir po to, kai tas vaikas vienas būdamas ir lengvai "apšilusių" 
tėvų neprižiūrėtas pridarė nuostolių, tai tėveliams į galvą nešovė net 
tai, jog jie privalo atsiprašyti! Ką jau ten kalbėt apie siūlymus kaip 
nors atlygint žalą. Pasakymas tokiais atvejais būna beveik standartinis 
- "na žinai, juk mažas vaikas..., jis mums pastoviai ką nors 
sudaužo...". Mol, dar juos turi užjausti :)