Tema: Re: Re:Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-25 19:38:48
Kazin, kuris cia durnesnis is mudvieju.....

Kai zmogus sugadina skaitikli ir ESO tai aptinka - vidurkio neima. Kai ESO sugadina kabeli ir zmogelis prasidejus statybom,  viena ryta aptinka, kad elektros ner-siulai imt vidurki? ESO nebandei pasiulyt imt vidurki ir jiems nesutikus, durnais isvadint? Ka, Kuzia? Nebandei?