Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Glebas
Data: 2016-08-24 12:39:24
1. Mano manymu gali eiti į teismą ir be VVTAT sprendimo, jeigu jau ESO kaip
ir pripažino savo kaltę (pažadėjo atstatyti) - gi neturi laiko laukti,
gravicapa žiemą sušals
2. Nėr ko bendrauti telefonu. Reikia raštu. O jeigu telefonu, tai
atsakomybės jausmą labai pakelia įspėjimas, jog pokalbis yra įrašomas
(pačioje pokalbio pradžioje)  ir, aišku, įrašo turėjimas
3. Būk pirmas, suformuok praktiką, jeigu tikrai jos nėra
4. Prieš eidamas į teismą, daužyti snukių ESO darbuotojams ar  VVTAT
valdininkams, susirask advokatą, kuris susipažins su viskuo ir patars ką
daryti

Aš out. Išsikalbėjau.

"Gintas"  parašė naujienų news:npjpkv$bgl$1@trimpas.omnitel.net...

Negaliu eit i teisma, kol nera VVTAT sprendimo. ESO atspausdintu terminu  su
isipareigojanciuju parasais man nepateikia. Vien kalbos telefonu. Laikas
bega, elektros ner. Ir keisciausia-nerandu nei vienos bylos pries
operatoriu, del nepateiktos elektros energijos.  Tokia specifikai rast
advokata kaime -misija baveik neimanoma. Net specai is VEI, ESO ir VVTAT
nesusigaudo dorai....

Klausimas: negavus elektros 6mėn, kaip apskaičiuot dė to patirtą žalą? ESO
šalta kaip blynas, matomai nieks dar ner iš jos motyvuotai žalos
pareikalaves uz tokiu bajerius. Maksimum , su kuo jie dar sutiktu
geruoju-atstatyt linija. KADA NORS :)