Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-23 11:53:54
Darl smalsu: o kodel ESO nereikia irodineti kiek jinai is tiesu patyre tos zalos? Susimoki už tiek, kaip aplamai teoriskai galejai pavogt, o ne tiek, kiek realiai pavogei:
nustatyta, kad patalpose ( - ), elektros energija naudojama neteisėtai, atliktas suvartotos energijos perskaičiavimas už laikotarpį nuo 2014-08-11 iki 2015-08-10 pagal objektui leistiną naudoti 3kW galią ištisą parą, taip pat nustatyta, kad be apskaitos sunaudota 26 280 kWh elektros energijos, todėl bendrovei padaryta 3475,37 Eur žala (b.l. 13).
http://eteismai.lt/byla/201920814272098/e2-11678-819/2016

Tad kodėl  zmogelis, negaves elektros energijos dėl ESO kaltės, negaletu skaičiuot pagal tokia pačia metodika? Na, tipo, reikejo man lygiai tiek, kiek teoriškai galejau gaut ištisą parą. Ir be jokių irodymų, taip kaip ir ESO, nepateikdama jų, skuta už maksimalų el energijos vartojimą ištisą parą.