Tema: Re: Re:Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-25 10:55:29
As, cia esanciu nuomones pasiteiravau, ar nera kas susidures su reiskiniu, kai pavyko prisiteisti kompensacija is ESO, del ju netiekiamos energijos X laikotarpiu, nes internete tuo klausimu nieko nerandu.

Mano pateiktu atveju-motyvas, kad apgavo. Padėjo paraša ant sutarties dėl elektros tiekimo, ale deje skersa,  jos neteikia jau puse metu.  Koki siulai koeficienta, uzuot blioves?

Tiek to :)