Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-24 12:33:19
Negaliu eit i teisma, kol nera VVTAT sprendimo. ESO atspausdintu terminu  su isipareigojanciuju parasais man nepateikia. Vien kalbos telefonu. Laikas bega, elektros ner. Ir keisciausia-nerandu nei vienos bylos pries operatoriu, del nepateiktos elektros energijos.  Tokia specifikai rast advokata kaime -misija baveik neimanoma. Net specai is VEI, ESO ir VVTAT nesusigaudo dorai....

Klausimas: negavus elektros 6mėn, kaip apskaičiuot dė to patirtą žalą? ESO šalta kaip blynas, matomai nieks dar ner iš jos motyvuotai žalos pareikalaves uz tokiu bajerius. Maksimum , su kuo jie dar sutiktu geruoju-atstatyt linija. KADA NORS :)