Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-23 14:09:46
Va ir suprask, ka reiskia tas 15d terminas. ESO imonei buvo iškart pranešta, kad nebera el. energijos. Taciau kaip su terminu pranesti nuostolius, jeigu pvz Vartoju Teisiu komisija, ginca tarp Vartotojo ir Tiekejo, gali nagrineti gerokai ilgiau nei 90 dienu. Nei vieno bylos internete neaptikau, kur zmogus pareikalautu is Operatoriaus  nuostoliu atlyginimo del nepateiktos el. nergijos. 

149. Už nepagrįstą elektros energijos persiuntimo ir (ar) tiekimo nutraukimą ar apribojimą vartotojams operatorius ir (ar) tiekėjas atsako įstatymų nustatyta tvarka.
156. Vartotojas prašymą dėl tiesioginių nuostolių atlyginimo turi teisę pateikti ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo nuostolių atsiradimo. Operatorius privalo vartotojo prašymą išnagrinėti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų. Prireikus vartotojo prašymui nagrinėti operatorius gali sudaryti komisiją, į kurios sudėtį turi būti įtraukti operatoriaus ir vartotojo atstovai.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.457DC9148C85


"Glebas" <uramun@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:nph9ap$cu7$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsakymas iš VVTAT tinklalapio:
> 
> KĄ DARYTI KILUS GINČUI TARP VARTOTOJO IR ENERGETIKOS ĮMONĖS?
> 
> Vartotojas, manantis, kad energetikos įmonė, vykdydama energetikos veiklą, 
> pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, 
> pirmiausia privalo raštu kreiptis į energetikos įmonę ne vėliau kaip per 
> tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti 
> apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ir nurodyti savo 
> reikalavimus, išskyrus atvejus, kai vartotojas tiesiogiai kreipiasi į 
> teismą.
> 
> Energetikos įmonė privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir 
> jam motyvuotai atsakyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kreipimosi gavimo 
> dienos. Vartotojo kreipimąsi energetikos įmonė nagrinėja savo nustatyta 
> tvarka, kurią privalo skelbti savo interneto svetainėje ir sudaryti sąlygas 
> vartotojams su ja susipažinti kitais būdais.
> 
> 
> "Gintas"  parašė naujienų news:nph1sr$7qa$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Hmmm........
> 
> Yra teigianciu, kad del zalos galima kreiptis tik uz 15dienu, o tuo tarpu, 
> praeina gerokai daugiau, mat i teisma jeigu kreipiamasi, jau nebegalima 
> kreiptis i vartotoju teises.
> 
>