Tema: Re: Re:Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-25 12:09:48
                        34. ESO patiektos elektros energijos kiekis nustatomas pagal elektros energijos apskaitos prietaisų rodmenis, o jei tai padaryti neįmanoma – teisės aktų nustatytais būdais. Laikoma, kad pagal elektros energijos apskaitos prietaisų rodmenis nustatyti sunaudotos elektros energijos kiekį neįmanoma, kai sugenda ar sugadinami elektros energijos apskaitos prietaisai, nutraukiamos ar kitaip pažeidžiamos plombos, pažeidžiamos kitos susijusios su elektros energijos apskaita plombuojamos vietos (nepriklausomai nuo to, kas atliko šiuos aukščiau išvardintus veiksmus), elektros apskaitos prietaisų dingimo bei kitais teisės aktų nustatytais atvejais.

Ant generatoriaus nera atestuoto elektros skaitiklio. Pamokyk, nemyzes, kaip apskaiciuot, kiek energijos suvartojau is generatoriaus?

"Row" <nesvarbu@bla.bla> schrieb im Newsbeitrag news:npmc31$abv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai saziningai irodyk nuostolius ir sumokes.
Ko cia myzi

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/