Tema: Re: Re:Yra elektriku?
Autorius: android
Data: 2016-08-25 13:13:36
blet nu tu rimtai durnas esi. Tau 2 kartus parase - "pries incidenta buvusiu dienu vidurkiu", kas
reiskia - pries kabelio panaikinima buvusiu kwh suvartojimo menesio vidurkiu.
Jei claiminsi uz 6men, tai imi pries kabelio nakinima buvusius 6men ir suskaiciuoji ju kwh vidurki.

kaip imanoma nesuprast sito sakinio??
Kaip imanoma ji suprast kaip nors kitaip, nei parasyta??
pizdec pizdec  :D

ir visiskai nesvarbu, ka ESO mano, esant sugedusiam skaitliukui. Tai visai kitas atvejis ir taves
absoliuciai neliecia.

kaip imanoma tokiam bukam gyvent :D  Tu man panasus i Kuzia is serialo Univeras  :D