Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-23 14:26:45
Seka buvo tokia:

ESO iskart nesutiko su savo kalte. 
Kreiptasi i VVTAT, pateikta susnis dokumentu ir nuotrauku.
VEI pripazino ESO kalte
Susirasinėjant  praėjo baveik 6 mėn
ESO pranesė, kad kabelį atstatys
VVTAT sprendimo dar nepriėme
Elektros vis dar nėr. 
Į teisme nesikreipta
VVTAT pakonsultuot negali, dėl nuostolių apskaičiavimo nuomonės neturi, tačiau mano, kad 15d terminas pasileido, kai VVTAT pateiktame pareiskime buvo nurodyta, kad reikalaujama kompensacijos. 

Ka daryt toliau-neaisku. Laikas bega, dienos trumpeja, elektros nėr :) 




"Glebas" <uramun@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:nphbc0$ebq$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 
> "Gintas"  parašė naujienų news:nphatq$e1l$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>>Va ir suprask, ka reiskia tas 15d terminas. ESO imonei buvo iškart 
>>pranešta, kad nebera el. energijos.
> 
> Tai terminas, per kurį turi pranešti apie tiesioginius nuostolius. Kiek 
> suprantu, pranešta apie paslaugos nutrūkimą.
> 
>>Taciau kaip su terminu pranesti nuostolius, jeigu pvz Vartoju Teisiu 
>>komisija, ginca tarp Vartotojo ir Tiekejo, gali >nagrineti gerokai ilgiau 
>>nei 90 dienu.
> 
> VVTAT į ginčą įsijungia tik tada, kai nebesutaria paslaugos gavėjas ir 
> tiekėjas. Tam geriausia VVTAT pateikti visą istoriją - susirašinėjimą, 
> kreipimusis ir t.t.
> 
>>Nei vieno bylos internete neaptikau, kur zmogus pareikalautu is 
>>Operatoriaus  nuostoliu atlyginimo del nepateiktos el. >nergijos.
> 
> Tingiu knistis, gal ir nėra, nežinau
> 
> 
> 1. Jeigu ESO pripažįsta savo kaltę, pirmiausia kreiptis į juos, reikalaujant 
> atlyginti nuostolius
> 2. Jeigu ESO nesutinka, bandyti kalbėtis su VVTAT (su sąlyga, jeigu 
> nepaduota teisman)
> 3. Duoti teisman
> 
> p.s. viskas tik mano menka, newsine nuomone ir buriant iš informacijos 
> nuotrupų 
>