Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Glebas
Data: 2016-08-24 11:28:40
Bent jau aš, nieko nebelaukdamas kreipčiaus į ESO su klausimu apie
konkrečius terminus.
Negavęs atsakymo, arba gavęs netenkinantį - į teismą.
Tik...na patariu susirasti advokatą, o ne vien klausytis newsų patarimų.

"Gintas"  parašė naujienų news:nphbtl$eo2$1@trimpas.omnitel.net...

Seka buvo tokia:

ESO iskart nesutiko su savo kalte.
Kreiptasi i VVTAT, pateikta susnis dokumentu ir nuotrauku.
VEI pripazino ESO kalte
Susirasinėjant  praėjo baveik 6 mėn
ESO pranesė, kad kabelį atstatys
VVTAT sprendimo dar nepriėme
Elektros vis dar nėr.
Į teisme nesikreipta
VVTAT pakonsultuot negali, dėl nuostolių apskaičiavimo nuomonės neturi,
tačiau mano, kad 15d terminas pasileido, kai VVTAT pateiktame pareiskime
buvo nurodyta, kad reikalaujama kompensacijos.

Ka daryt toliau-neaisku. Laikas bega, dienos trumpeja, elektros nėr :)