Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Glebas
Data: 2016-08-23 14:17:20

"Gintas"  parašė naujienų news:nphatq$e1l$1@trimpas.omnitel.net...

>Va ir suprask, ka reiskia tas 15d terminas. ESO imonei buvo iškart
>pranešta, kad nebera el. energijos.

Tai terminas, per kurį turi pranešti apie tiesioginius nuostolius. Kiek
suprantu, pranešta apie paslaugos nutrūkimą.

>Taciau kaip su terminu pranesti nuostolius, jeigu pvz Vartoju Teisiu
>komisija, ginca tarp Vartotojo ir Tiekejo, gali >nagrineti gerokai ilgiau
>nei 90 dienu.

VVTAT į ginčą įsijungia tik tada, kai nebesutaria paslaugos gavėjas ir
tiekėjas. Tam geriausia VVTAT pateikti visą istoriją - susirašinėjimą,
kreipimusis ir t.t.

>Nei vieno bylos internete neaptikau, kur zmogus pareikalautu is
>Operatoriaus  nuostoliu atlyginimo del nepateiktos el. >nergijos.

Tingiu knistis, gal ir nėra, nežinau

1. Jeigu ESO pripažįsta savo kaltę, pirmiausia kreiptis į juos, reikalaujant
atlyginti nuostolius
2. Jeigu ESO nesutinka, bandyti kalbėtis su VVTAT (su sąlyga, jeigu
nepaduota teisman)
3. Duoti teisman

p.s. viskas tik mano menka, newsine nuomone ir buriant iš informacijos
nuotrupų