Tema: Re: Re:Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-25 12:30:27
Kabelis panaikintas pavasari,  prasidejus pastato rekonstrukcijos darbams. Yra nuotraukos. Nelikus elektros viskas sustojo. Is pradziu lauke, paskui jungtas generatorius, nes ruduo arteja.

Tad apie koki vidurki sneki? Primenu-ESO mano, kad esam sugedusiam skaitliukui, elektros poreiki skaiciuoja pagal maksimalia galia. Ant generatoriaus ne tai kad sugedusio, aplamai jokio skailiuko ner. Tad.......Tarkim, per para turejo teise gaut 72kWh. Nesant energijos, pastatytas generatorius ir testos statybos. Kiek suvartota el. energijos ir kaip tai pagristi dokumentais?  Toks va, paprastas ir aiskus klausimas :)

Suprantu, kad nieko gero is tu diskusiju. Vistik maniau, kad kas nors bus susidures, girdejes apie panasia situacija ar bent kokios bylos nuoroda duos.