Tema: Re: Yra elektriku?
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-24 13:29:15
Va, va, tarsi 6 men apribotos elektros energijos fakto nepakaktu, kad butu aiškus Operatoriaus nesaziningumas

Ir nemanau, kad ESO turetu pagrinda tiket, kad man, sedinciam be elektros, buvo reikalinga tiktai signalizacija ir tiktai valandai grazto ijungimas.

Ir kad pusvalandziui pasinaudot tuo graztu, aš turiu nuvaziuot i nuomos punkta, issinuomuot generatoriu, parsivezti ji ir pasinaudojes vel grazinti. Po keletos valandu-vel ta pati procedura. Renkant nuomos  cekius, degalu kvitus, stebint nuvaziuotus km ir besirupinant tai patvirtinanciais dokumentais. Ir pateikiant irodymus, kad drabuziai buvo isties  purvini, kuriuos dar ir butinai reikejo iskalbti? Bo teisme gali imti teigti, kad nelabai ir purvini buvo, tad nebutinai reikejo skalbti?

Superine logika. Tiek to, nesigadink nuotaikos, nenorejau bandyt tos kantrybės.