Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Techno
Data: 2011-08-23 13:21:48
Sąrašą turi ir kiekvienas PC turintis.
Bet jei aš išvardinsiu, kodėl man PC yra geriau nei konsolė - tai bus
pasakyta, kad tai yra nesamonė, užuominos apie master gamer race ir t.t. ?
:)
Nebadau pirštu į tave, tačiau konsolininkai mėgsta taip pavaryt :)

Realiai visa priešprieša susiveda į "paprastumas VS didesnės galimybės". Bet
mano požiūriu konsolė, išlošdama tik šiek tiek paprastumo, netenka labai
daug galimybių.
Apie tai - reikia jų ar nereikia, jau yra atskira šneka. Be to - tai, kad
kažkam nereikia Maybach limuzino su visa jo prabanga, jo blogesniu už Golf
tikrai nepadaro :) O čia vis akcentuojama - konsolė GERIAU. Xui, geriau :D
Paprasčiau - šiek tiek, bet taip. Pigiau ? Kai kuriomis aplinkybėmis - taip.
Bet geriau - nifiga :P

P.S. Kai kam konsolė vis tik geriau - visiems tiems kurie jos pagalba iš
geimerių pinigus trešia :)