Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: PxYra
Data: 2011-08-19 15:40:21
koks bl nesvarbu, ismok skaityt tu viena karta, kiekvienas pagal save
pasireguliuoja vaizdo nustatymus, man pvz visokiuose NFS ir kitose arkadose
nepatinka per didelis masinu blizgesys ant High, dazniausia primazinu taip
kaip man atrodo graziau
jo bl matom kaip kad ir Risen buvo optimaliai :DDDDDDD sureguliuotas xboxui.
blankios texturos, geometrija neaisku ar nesupaprastinta, detalumas mazesnis
ir t.t.