Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-22 19:46:43
Tą patį galima pasakyti ir apie PC gamer'ius: PC yra kompromisas 2-3 metams.
Vėliau - perki naują HW, nes senas a) nebeveža, b) taip kaip veža -
nebetenkina.
Konsolė irgi kompromisas kaip sakai.

Bet man konsolė yra the best, nes:
- Mane tenkina grafikos ir žaidimų sudėtingumo lygis.
- Mane žavi, kad mano žaidimų gear'sas yra lygiai toks pat, kaip ir likusių
39999999 xboxininkų. Čia turbūt PC gameris pagaugais nueitų už tokį
pareiškimą :D
- Žaidimo patogumas. Taip taip.. aš apie tą patį.. pc gameriai -
susirieteliai nelaimingi :D :D :D :D :D
- Mane tenkina viso įrenginio paprastumas.
- Manęs nežavi žaidimai prie PC (net ir visokie Indie ar Arcade). Šį poreikį
puikiai realizuoju iPad'e, telefone (ir kad toje pačioje konsolėje). PC yra
pornūškei (nors tam yra mediaplayer'iai), darbui, ofisui, internetui,
nuotraukoms, torrentams.
:)

Manau kiekvienas konsolininkas turi kažkokį panašų sąrašą argumentų į
manąjį.

--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

--
"Techno"  wrote in message news:j2trgl$gco$1@trimpas.omnitel.net...

Matėm kaip čia niekas nieko neteigia :)
"Console is ze best thing for gamer" - dažno konsolininko postuose
akivaizdžiai tas matyti.
Keistas supratimas pas tamstas, kas yra "the best" ponai... :) Nes konsolė
yra f...kin' kompromisas, bet tikrai ne "best". Ir tas kompromisas galiojo
2-3 metus.
O dabar - sveiki atvykę į sušiktą realų pasaulį :D
http://www.overclockers.ru/softnews/43232/Dzhon_Karmak_razmyshleniya_quot_konsoli_v_osnovnom_takzhe_horoshi_kak_PC_quot_byli_quot_bolshoj_oshibkoj_quot.html

Icetom rašė ką MANO. O tas nebūtinai turi būti susiję su realybe :)
Bet kad jau pasisuko kalba apie tai - oi kaip žmonėms ne dzin. Dzin būna iki
pirmo kompo nusipirkimo. Po to - poreikis žinoti įvairius niuansus išauga
kaip reikiant :)

"bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message
> [...]
> išėjimo metu ir gal dar paskui kokius 2 metus. O dabar tai yra
> elementarios
> senienos ir kai girdi aiškinimus, kad konsolė "geriau" ir šiandien, tai
> mažu
> mažiausiai juokinga. Taupiau - galbūt. Jei telikas jau yra, jei
> neplanuojama
> kartu ir PC pirkti kitiems reikalams. Galbūt. Kiekvieną atvejį skaičiuoti
> reikia individualiai.
>
> Ir pabaigai - gal tu tikrai neišmanėlis, kad 500K vertės serverių ūkiui
> vadovaudamas, nesugebi ant PC uždirbt ? :)

>>> geimai
>>> pigesni (galit palygint online parduotuvese), geimo konfiguravimo
>>> t.t. nei is konsoles PC, akseksuaru pasirinkimas PC zymiai didesnis ir