Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-19 11:48:24
Nesupratai, ką amenox norėjo pasakyti.

Pojūčiai/patyrimai/satisfakcija, kuriuos Tu gausi su PC už 5-6K Lt nebus
tiek kartų geresni kaip pojūčiai lyginant naują mašiną su 20m. senumo.
Palyginimas netinkamas, nes lyginami per daug vienas nuo kito atitolę
dalykai. Xbox ir PC - nėra vienas nuo kito tiek atitolę vertinant iš
techninės pusės. Vertinant iš subjektyvios emocinės pusės - man jie beveik
adekvatūs (aš pixelių ir detalių skaičiuotojas; man pvz Fallout'as afigienai
gražus, nors ten kažkokia Minecraft grafika).

PC už konsolę yra tik "kažkiek" geriau, o ne "afijegitelnai" geriau.

Mano atvejis: turiu PC už 3-4K Lt (čia su viskuo viskuo ir pirktas prieš 3
metus): e8500 CPU, HD4850 512M vaizdas. Turiu konsolę už 1K Lt. Išbandžiau
kelis žaidimus tiek ant Xbox, tiek ant PC. Paskutinis bandytas buvo -
nesenai pasirodęs Crysis.
Konsolė pajungta prie 37"
PC - prie 17" (žinau.. mažas)

Ar buvo skirtumas? Ne.. nedidelis. Xbox naudai. Čia kalbant apie viską
(trūkčiojimus, žaidimo krovimosi laiką, grafiką, komfortą, pelę (kuri pas
mane irgi trūkčioja; Xbox kontroleris dar nė karto netrūkčiojo) ir pan.).

Niekas (pabrėžiu NIEKAS !!!!!!!!!!!!!!) nesiginčija, kad PC yra blogas
daiktas. Visi puikiai žinome, kad PC yra techniškai tobulesnis ir per visus
galus lenkia bet kokią šiandieninę konsolę.

Tačiau man nesuprantama yra, kodėl tik labai nedideliai daliai PC gamer'ių
(tarkim hardcore gamer'iui) aktualios savybės yra iškeliamos kaip superiniai
PC privalumai?

--
"Audrimas"  wrote in message news:j2l567$7g9$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aisku kad bus verti nes kitaip NIEKS pc nepirktu. Lygiai taip pat
atsakyk sau ar vaziuosi nauja masina ar 20 metu senumo gelda, vaziuos tai
abu masinos bet ar vienodas bus malonumas?

2k per keturis metus yra 42lt per menesi. Paskaiciuok kiek tau visko reiktu
atsisakyti del siu pinigu:) VIENAS nuejimas i kina 2 asmenim atsieitu
brangiau.