Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Techno
Data: 2011-08-22 18:10:14
Matėm kaip čia niekas nieko neteigia :)
"Console is ze best thing for gamer" - dažno konsolininko postuose
akivaizdžiai tas matyti.
Keistas supratimas pas tamstas, kas yra "the best" ponai... :) Nes konsolė
yra f...kin' kompromisas, bet tikrai ne "best". Ir tas kompromisas galiojo
2-3 metus.
O dabar - sveiki atvykę į sušiktą realų pasaulį :D
http://www.overclockers.ru/softnews/43232/Dzhon_Karmak_razmyshleniya_quot_konsoli_v_osnovnom_takzhe_horoshi_kak_PC_quot_byli_quot_bolshoj_oshibkoj_quot.html

Icetom rašė ką MANO. O tas nebūtinai turi būti susiję su realybe :)
Bet kad jau pasisuko kalba apie tai - oi kaip žmonėms ne dzin. Dzin būna iki
pirmo kompo nusipirkimo. Po to - poreikis žinoti įvairius niuansus išauga
kaip reikiant :)

"bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message
> [...]
> išėjimo metu ir gal dar paskui kokius 2 metus. O dabar tai yra
> elementarios
> senienos ir kai girdi aiškinimus, kad konsolė "geriau" ir šiandien, tai
> mažu
> mažiausiai juokinga. Taupiau - galbūt. Jei telikas jau yra, jei
> neplanuojama
> kartu ir PC pirkti kitiems reikalams. Galbūt. Kiekvieną atvejį skaičiuoti
> reikia individualiai.
>
> Ir pabaigai - gal tu tikrai neišmanėlis, kad 500K vertės serverių ūkiui
> vadovaudamas, nesugebi ant PC uždirbt ? :)

>>> geimai
>>> pigesni (galit palygint online parduotuvese), geimo konfiguravimo
>>> t.t. nei is konsoles PC, akseksuaru pasirinkimas PC zymiai didesnis ir