Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-18 16:34:18
Būūūūūūūūūūūūūtent!!!!!!!!!
Konsolė rodo kažkur panašiai kaip PC ant Medium. Taip pat konsolė turi
ribotą online žaidėjų skaičių (pvz BF4 64 ant PC, o konsolėje - 24).

Bet už 650Lt tikrai nenupirksi nei ant Low nustatymų vežančio žaidimo.

Na bet dzin... pasaka be galo čia.

--ų
"amenox"  wrote in message news:j2j3p4$jgf$1@trimpas.omnitel.net...

Na ir kiek išsisukinėsime nuo atsakymo? :)

Va kažkokį xbox radau -
http://www.kilobaitas.lt/X-BOX_iranga/Microsoft/Microsoft_Xbox_360_Slim,_4GB_H/XBOX360S4GB/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_499&ID=342184

Gali tam pačiam puslapy pažiūrėt kiek pvz. vien video plokštė kainuoja kuri
tarkim kokius 3 metus garantuotai geimus ant high temps. :) Dar nori
pasiginčyti?