Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: PxYra
Data: 2011-08-18 16:00:24
prie ko cia DIGITAL versijos kaina kai ne apie DIGITAL kalbam, PC digital
kaina ir dar mazesne, gal man pradet su STEAM kainom lygint ypac per kokias
akcijas, tada vopsie galesi lyst i buda su konsolem savo
"bat0nas" <bullka@gmail.com> parašė naujienų
Ui kaip brangu konsolėms
Nors šiaip New Vegas Xbox’ui (on Demand digital versija) kainuoja 24.99
svaro. Kas yra 100Lt. O ne 229Lt, kaip Skytech’e. Retail kainų Lietuvoje
nelabai reiktų imti į galvą. Jos gi nesąmoningos. Pvz: BF3 shopto.net
parduotuvėje: PS3/XBOX 35 svarai, PC – 33 svarai. 2 svarų / 8 Lt skirtumas.
Kame problemos

Skirtumas tarp senesnių žaidimų kainų tarp platformų be abejo didėja PC
naudai (konsolių kažkodėl mažėja mažai, arba visai nemažėja).

Aš nesu hardcore gamer’is, žaidžiu retai (galima sakyti – beveik nežaidžiu,
o tik domiuosi), perku žaidimus dar rečiau. Todėl manęs kainų skirtumai tarp
platformų – negąsdina. Ir keliais svarais konsolės versija kainuojanti
daugiau už PC man net atrodo suprantama (moku už LIVE ar PSN servisą, kuris
įgalina mane žaisti Online; moku už galimybę žaisti šitą žaidimą ant sofos,
o ne prie kompo ir pan.).

Dėl žaidimų kainų čia gal kiti galėtų pasireikšti. Neturiu nuomonės. Man
viskas gerai.

--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

--
"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
      FALLOUT-NEW   PC GAME Fallout: New Vegas   64.49Lt  62.49Lt
      4132FALLNV   Kompiuterinis žaidimas Fallout: New Vegas (PS3)  5+**
236.00Lt  229.00Lt

kaip tau toks skirtumas?

"PxYra" <nera@nebus.net> parašė naujienų

      82251UK   Call of Duty 4 (Modern Warfare) CLASSIC XB360  20+ 85.49Lt
82.99Lt
      33169UK   Call of Duty 4 (Modern Warfare) PC  11 54.99Lt  53.49Lt
      82249UK   Call of Duty 4 (Modern Warfare) PLATINUM PS3  40+ 85.49Lt
82.99Lt

dar ieskot pavyzdziu?