Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-19 10:13:06
Amenox jau rašė, kad skirtumas tarp vaizdų tikrai nebus toks, apie kokį čia
kalbama (tipo "rodys geriau už konsolę"; žiauriai subjektyvu).

O galvoti apie visokias plokštes, taupymus, dasimetimus, keitimus kas metus
ar du, dx toks ar anoks, pelė tiek dpi ar ne tiek... per senas aš jau turbūt
:D Duokit man veikiantį daiktą. Kad ir su keliais kvadračiukais, gal ne
tokiu dideliu AA, bet už tat išbaigtą produktą, puikų servisą ir t.t.

--
"PxYra"  wrote in message news:j2j9q9$tpj$1@trimpas.omnitel.net...

:DD protingai renkantis su AMD platforma taip eis dauguma geimu :) ir
atrodys geriau nei konsoliniai variantai