Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: PxYra
Data: 2011-08-17 21:28:02
koks skirtumas kur tu pinigus merksi ar i konsole ar i PC, vistiek PC
atveria daugiau galimybiu, senu konsoliniu geimu paleidimas, piratavimas
lengvesnis (jei tai domina), onlive.com, freeware, indie, modai, PC geimai
pigesni (galit palygint online parduotuvese), geimo konfiguravimo ypatybes
ir t.t. is PC lengviau padaryt alia konsole su gamepadais, vairalazdem ir
t.t. nei is konsoles PC, akseksuaru pasirinkimas PC zymiai didesnis ir turi
galimybe ishsirinkt optimalu pagal price/perfomance akseksuara, konsole
turedamas tai pirksi tik tai ka leidzia Sony, Microsoft ar Nintendo ir
mokesi overpaisinta kaina...