Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Techno
Data: 2011-08-20 14:10:20
Po kokių dviejų metų ? Manyčiau, kad teseliacija ir kiti DX11 navarotai
pasirašė mirties nuosprendį šitai konsolių kartai. Gali pradėt taupyti
pinigus. Ir manyčiau, kad su 700 Lt neišsiversi... Kažin ar pati pigiausia
naujos kartos konsolė kainuos mažiau nei 1500 Lt, o greičiausiai ir daugiau.
Visos tos tavo kalbos apie tai kas bus po kelių metų, galiojo prieš kelis
metus, o dabar, šitų konsolių saulėlydyje tai tiesiog juokinga.