Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-20 15:21:18
Ir vėl truputi nesupratai.
Kalba eina ne apie kompetenciją atlikti vieną ar kitą veiksmą (žinių, kaip
tai padaryti man tikrai netrūksta).

Kalba eina apie tai, kiek tam gali skirti savo gyvenimo laiko (domėjimuisi,
paieškoms, pirkimui, senų dalių realizavimui, pastoviam draiverių
atnaujinimui ir t.t. ir pan.).

--
"Techno"  wrote in message news:j2o4d1$h3g$1@trimpas.omnitel.net...

Tu turbūt tikrai iš mėnulio iškritęs...
Kalbi taip, tarsi kompai vis dar būtų trumpikliais konfiguruojami. Žinok,
jau seniai kompuose ne DOS instaliuojama. Ir netgi tokį dalyką, kaip
Autodetect, žmonės yra sugalvoję.

Xbox'e sugebi žaidimą sudėti į vidinį hdd, o pas PC jau nesugebi ? Xbox
kontrolerį sugebi į lizdą ikišti, o pelės į PC usb jungtį - ne ?