Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-16 22:03:01
Čia ne požiūrio klausimas, o poreikių :P
Jei žmogui reikia invalido vežimėlio, kurių galų jam siūlyti dviratį?! Juk
jis paralyžiuotas nuo juosmens! ;) Taip ir su konsolėm. Jei žmogui reikia
konsolės, tai PC su savo visais navarotais yra viso labo
resursų/pinigų/laiko/vietos pereikvojimas.

Čia tik analogija. Tik nepradėkite žvengt, kad konsolininkai yra invalidai
so to say :)))))

-
"Techno"  wrote in message news:j2e1f9$u23$1@trimpas.omnitel.net...

Tai čia tavo požiūris :)  O mano požiūriu dviratis yra geriau už invalido
vėžimėlį :P