Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Martozo
Data: 2011-08-18 16:52:54
> "bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message news:j2j47a$kbl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ir ką su tuo HW pageiminsi. Šiandien gal einamuosius žaidimus su Medium
> nustatymais. O po dviejų metų jau su Low nustatymais. O dar po dviejų metų
> jau tas PC nebepaveš net ir Low (nes išeis koks Windows 8, kuris bus dar
> didesnis stabdis ir tarkime jo reikalaus koks žaidimas).

Čia ne visai tiesa. Aš kažkaip pastebėjau, kad PC hardwaras taip nebesivysto kaip anksčiau (turbūt dėl to, kad ir geimai nebesivysto taip greit). Su mano 2008-09 pirktu kompu iki šiol viską visada žaidžiu ant max.

> Atsiribokim nuo tų visų modų, konfigūracijų, vairų ir kt. Š. Juos naudoja -
> vienetai PC gamer'ių.

Prašom linką į tokios statistiko šaltinį, nes mano patirtis sako, ką kitą. Per paskutinius 5 metus kiek buvau kokiuose klanuose, nepamenu nei vieno (iš kokių 500+ žaidėjų), kurie nebūtų naudoję modų. Modai tai: skinai, garsas, interfeiso pakeitimai, pagalbinės programėlės ir t.t. Nes jei žaidimas leidžia naudoti modus - juos ir naudoji, nes tai tiesiog pagerina patį žaidimą, taip kaip tau pagerina fotelis (o kadangi aš nesuvokiu kaip tai pagerina tai analogiškai galėčiau teikti, kad fotelius naudoja vienetai konsolių geimerių).