Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Techno
Data: 2011-08-21 15:07:42
Taip smarkiai užkabintas pasijautei ? :) Atsipalaiduok pats :)  Šiaip
oponento amžius neretai ima rūpėti, kai nebeturima ką pasakyti.
Žinai, su tokiu pat požiūriu, gailinant pinigų SAU, sėkmingai galima
pirkinėti už grašius 3-4 metų senumo kompus ir lošti tokio pat senumo
žaidimus.
Asmeniškai man paskirų hardware komponentų keitimas kas 2-3 metus yra toks
pats įprastas, kaip tualetinio popieriaus pirkimas, šiam pasibaigus.
Bet jei kažkam taupumo sumetimais geriau šluostytis senais laikraščiais -
tai laikraščiai nuo to geresniu variantu šluostymuisi netampa :D

Taupytojams tikrai geriau konsolė - nes šie dėl savo taupumo, PC pirkdami,
prisiperka šūdino hardwaro, o tada - tikiu: BSOD'ai, crash'ai, terliūzės su
draiveriais ir panašūs baubai, kuriais konsolininkai gasdina visus kurie
sprendžia ką pirkti - konsolę ar PC. Bet tik išlipi iš biudžetinio
sektoriaus į mid-end, ir visos problemos išgaruoja kaip dūmai. Sujungei,
paruošei, ir naudojiesi.
O su tais taupymais - aš nesuprantu, kam tau reikėjo Xbox'ų ? Zhiliton'o
nepakako ? Ar kokio Sony Playstation 1 ? Pigus, žaidimų ir dabar pirkt
pilna, o vaizdo kokybė gi vistiek nesvarbi.

Kiekvienas pats renkasi kaip elgtis - mokėti baisinius pinigus ir būti
priešakyje, rinktis optimalesnius variantus ties viduriu, ar vilktis
kaimenės uodegoje už papigiai. Konsolės buvo optimalus variantas savo
išėjimo metu ir gal dar paskui kokius 2 metus. O dabar tai yra elementarios
senienos ir kai girdi aiškinimus, kad konsolė "geriau" ir šiandien, tai mažu
mažiausiai juokinga. Taupiau - galbūt. Jei telikas jau yra, jei neplanuojama
kartu ir PC pirkti kitiems reikalams. Galbūt. Kiekvieną atvejį skaičiuoti
reikia individualiai.

Ir pabaigai - gal tu tikrai neišmanėlis, kad 500K vertės serverių ūkiui
vadovaudamas, nesugebi ant PC uždirbt ? :)