Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Techno
Data: 2011-08-20 16:04:46
Nu bliam, tu tikrai esi nenusimanymo PC klausimais ekspertas :D Tuoj
patikėsiu, kad TAU tikrai yra geriau konsolė :D
Rinkausi pries du mėn. darbui kompą. Athlon X3 445, 4 GB Ram, kokia tai ne
pati pigiausia Gigabyte motka su  integruotu video (Radeon HD4200), 500 Gb
hdd. na ir like "aksesuarai" iki pilno kompo.
Kaina gavosi apie 1000 Lt. Tai vat ismeigus į jį kokią vaizdo plokštę
400-600 Lt riboje, pvz. GF 550Ti - tas kompas ramiai užkiš po pažastimi bet
kokią konsolę, nors realiai ten biudžetinis laužas.
Apie monitoriaus pirkimą priminti nereikia - juk konsolininkams irgi
reikalingas TV vaizdo parodymui. Pasakymas, kad TV visi ir taip turi - ne
argumentas, pirma turi ne visi, antra - dabartiniai PC prie TV jungiasi be
jokių problemų, tad irgi galima apsieiti be monitoriaus.

O kalbant apie neraukimą kompuose, kaip mašinas perkant pasikonsultuojama su
išmanančiu, taip ir kompą perkant galima tą padaryti. Taigi...