Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: simutis
Data: 2011-08-12 16:31:06
O PS3 del ko ne? Technologiskai lyg ir pazangesnis jis. Su lauzimais problemos, zaidimu torrentuose pasirinkimas menkas, ar dar kazkas?

Del XBOX esu kazka skaites, kad slimai buna su keliu tipu cdrom ir 5% tikimybe, kad papuls kazkoks dar nenulauztas. Ar jau dabar visi nulauziami?

Del PC tai viskas aisku - paskui daugiau galvos sukimo bus ne del zaidimu, o del visokiu upgreidu, kai po puses metu prades niekas nebeveikt normaliai. Suprantu, kad techniskai stipresnis variantas butu ir del jokiu lauzymu nereiktu galvos sukt, bet nesu koks nors hardcore geimeris, kad cia man to reiktu. Siaip tai esu kazka zaides paskutini karta gal pries kokius ~4 metus.

Zodziu, ar taip, ar taip pinigai i bala, tai XBOX bus pigiau :)