Tema: Re: XBOX 360, ar PS3?
Autorius: Audrimas
Data: 2011-08-19 09:54:58
Lygiai taip pat finansiskai labiau apsimoka pirkti pigesni maista, pigesne
masina, pigesni telika, pigesnius baldus ir t.t. Kiekvienas atsirenka pagal
save ka jam geriau pirkti. Kas tie 2k per 3-4 metus kai siandien i parde
uzejes uz 50 nieko pavalgyt nenusipirksi :) Ant alaus/cigareciu daugiau
islesi per tuos 4 metus. Zmona ant spakliaus isleidzia daugiau nei tu ant
savo kompo, pasiskaiciuok ir pamatysi :D