Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Ignas
Data: 2016-11-27 12:49:35
tai cia tas pats ir su sampanu, ir petro alum - niekas gi geriau petro
alaus nepagamins, tik pats petras, nes jei antano alus ir bus geresnis,
jis nebebus petro... espresso yra tik kazkokia technologija ruost
kazkokiai kavai, maldos tai technologihai nereikia, tai ja gali ruost ir
aparatas, o daugiau skonio reikalas...