Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Kesha
Data: 2016-11-17 14:07:33

> Programuojasi, bet mano puodelis vis vien nepatenka i programini intervala
> :D.
> Realiai apsimoka manual'a perskaityt ne po nusipirkimo, o pries :)
> http://www.delonghi.com/Global/InstructionManuals/EN/ECAM%2023.460.pdf
>
> Coffee selected - Quantity in cup (ml)
> MY COFFEE Programmable: from ≃20 to ≃180
> SHORT ≃40 ml
> STANDARD ≃60 ml
> LONG ≃90 ml
> EXTRA LONG COFFEE ≃120 ml
>
> Mano 2*LONG+2*SHORT = 2*90+2*40=180+80=260 ml.
> Arba 2*Extra = 2*120=240 ml + 20ml vandens
> [...]

nu kadangi pas mane kitoks, tai anas moka kitaip būt dresiruojamas,
t.y. du mygtai mazas ir didelis, tai programavimo metu kiekvienam
mygtui paleidi ir žiūri kaip bėga, kada gana, tada nuspaudi stop ir
atsimena. Be to patogu daryti dvigubus puodukus, t.y. paspaudi du kart
tą patį mygta ir daro dvi dozes iš eilės.
Tai, jei norisi stipresnio skonio, darau du mažus dablus, jei šiaip,
tai vieną didelį :)