Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-16 14:40:49
> Pinigai manau į 700 turiu tilpt.
> Žarnelės yra dėl priežiūros paprastumo šiuo klausimu, ir ta funkcija taip pat būtina.
> Ji kavos gurmanė, kaip ir uošviai, jų šeimoje tai tradicijos, tai ten per dieną geria 3 skirtingas, ir su grietinėle skiedžia ir
> ten visokius marmalus pila (aš nesuprantu) bet kai paragauju na gal skanu, o kai bus aparatas manau tikrai išmėgins viską +.
> Kad netinka kapsulinis tai čia 100%, nes gurmanai geria tik pupeles. Manau pats aparatas pupeles turi drožt.

Zmona baisiai norejo, rinkosi, tai gavosi sita:
https://www.kavosdraugas.lt/kavos-aparatas-delonghi-ecam23460?v=998
Kadangi as kava lakt linkes, tai aparatas padovanotas mano gimtadienio proga :D..

Mano kava - juoda, todel pieno reikalai man negausiai reikalingi..
Zmonos - megsta su Cappuccino..

Pieno revervuaras jungiasi is kaires, atjungus vandens krana..
Valosi pasukus rankenele i Clean pozicija..

Kas knisa - mano kava negurmaniska - didelis puodukas, trys kavos, pora cukraus..
Pagal mano puoduka reikia darytis 2*Long+2*Standart..
Paskui perejau prie 2*Extra_long + vanduo, kiek truksta
(o vandens kranas po pieno proceduru kartais buna nepajungtas).
My Coffee reguliuojamas daro tik 1 puoda ir kiekis mazesnis nei 2*Extra_Long.

Darbe MIELE CM6310 A .. epizodiskam naudojimui per renginius blabla..
Tai ten pieno slanga tiesiai i pieno paka galima sukist..
Naudojimas epizodiskas, tai jau ir uzmirsau setting'a,
bet jis buvo - du [long?] kavos ir rezultate pilnas mano puodukas :)