Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: HDi
Data: 2016-11-15 11:16:06
Pinigai manau į 700 turiu tilpt.
Žarnelės yra dėl priežiūros paprastumo šiuo klausimu, ir ta funkcija
taip pat būtina.
Ji kavos gurmanė, kaip ir uošviai, jų šeimoje tai tradicijos, tai ten
per dieną geria 3 skirtingas, ir su grietinėle skiedžia ir ten visokius
marmalus pila (aš nesuprantu) bet kai paragauju na gal skanu, o kai bus
aparatas manau tikrai išmėgins viską +.
Kad netinka kapsulinis tai čia 100%, nes gurmanai geria tik pupeles.
Manau pats aparatas pupeles turi drožt.