Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Rimas
Data: 2016-11-23 22:53:15
On 2016-11-23 20:59, Bronco wrote:
 Geriau tada patylėt ir svetimas mintis paskaityti. Gal
>protingesniu tapsi.

Svetimos mintys ne visada protingos.

>MRT atvejis ne unikalus

Būtent, kad unikalus. Vargiai raščiau nors vieną pažystamą, kuris ruoštųsi
 sau tokį kavos kiekį.

>ne pirma nusipirkti espresso kavos aparatą ir paskui galvoti, "kaip čia
>jį prisabačinus, jog pagamintų jis man bent kažką panašaus į tai, ką aš
>mėgstu?" :)

Nu blet, tas aparatas daro kavą.

>MRT bent žmonai jį pritaikė, ana kapučino mėgsta, tai viskas ok. Bet jam
>pačiam jis būtų visiškai nereikalingas, nes jis espresso nemėgsta ir
>negeria.

Aš ir nemėgstu espresso ir negeriu, bet man puikiai tas aparatas daro tokią
 kavą kurią mėgstu. Nx tu kiši tą savo nuomonę - "visiškai nereikalingas" ir
 pan? Mažiau susireikšminęs būk ir paklausyk kas TAU sakoma, o ne ausis
 užsikimšęs savo maldelę kartok: nereikia, nereikia, nereikia...