Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-26 18:38:35
On 2016-11-25 12:02, Rimas wrote:
> Nors ir nieko, nors ir visai skanu, nu bet aš nepratęs kavos (kaip pats
> išsireiškei) čerkom gert :)

Koks ekstrakcijos laikas? 25-30 ml turi varvint bent 21s. Čia minimum
minimumas. Jei tau tą kiekį privarė per kelias sekundes, bbs ten, o ne
espresso. Skaityk, jog espresso ir negėrei.

Man pvz. skaniausia, kai ekstrakcijos laikas ~27-29 s..

https://www.youtube.com/watch?v=6T9yB5Exxq8

O čia matosi kas gaunasi, kai procesas vyksta neteisingai (nes paimta
malta kava iš pakelio) ir kaip viskas atrodo sumalus pupeles su gera
kavamale:

https://www.youtube.com/watch?v=I5cdYyrvlWM

p.s. šio klipo autorius nurodė trečią bandymą kaip geriausią, bet iš
tiesų arčiau tiesos buvo antrasis :) Trečiam bandymui jis kiek
persistengė su kavamalės reguliavimu :)