Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-26 18:07:59
On 2016-11-23 23:32, Rimas wrote:
> Žinai ką - būtent dauguma tuos kavos aparatus ir naudoja kavos ir jos ten
> visokių atmainų ruošimui.

Žinok, dauguma dažnai ką nors daro bbz kaip ir kodėl. Čia ne išskirtinis
atvejis. Ant dėžės aiškiai parašyta "Espresso aparatas", bet žmonės
perka jį "kavai gaminti". Na ir tegul, gaminkit nors ir arbatą, man tai
kas :)

Bet jei aš kažką rašau ir kažkam kažką patariu, tai patariu kaip turėtų
būti teisingai daroma, norint pasiekti geriausią rezultatą, o ne bbz kokį :)

Kam reikėjo, tas suprato ką norėjau pasakyti ir naudingos info pasisėmė,
o kam px, tam px. Nes kiekvienas žmogus turi teisę bandymų ir klaidų
metodu pasiekti tą patį tikslą, kurį galėjo pasiekti jau seniai,
paklausęs kieno nors patarimo. Pas mus demokratija.

Man, pvz., savo laiku niekas taip visko detaliai njusuose nepaaiškino ir
nebuvo ko paklausti, todėl teko irgi atkentėti Delonghi automatinio
aparato 5-ių metų etapą ir gerti prastą espresso imitaciją. Tik kai anas
nustipo, pasiėmiau tai, ką reikėjo iš karto imti.

Nuo tada Italijoje nebeskubu į kavines espresso ragaut, nes jau
nebestebina skoniu. Net priešingai, kartais paragaujam ir nusprendžiam,
jog namie ir espresso ir kapučino skanesni :) Tsakant, vieną Italijos
siūlomą malonumą sėkmingai nužudėm paversdami savo kasdienybe :D