Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-23 21:25:48
> MRT bent žmonai jį pritaikė, ana kapučino mėgsta, tai viskas ok. Bet jam
> pačiam jis būtų visiškai nereikalingas, nes jis espresso nemėgsta ir
> negeria. Pats tai aiškiai parašė. Aš tik konstatavau faktą.

Nereikejo pritaikyt - ji zmona issirinko (labiau pagal save) ir jai
labai patinka, o mano lukescius irgi kiek virsyjo - tikejausi maziau.

Jis tik "vadinasi" espreso aparatu, jis skirtas nekorektiskai espreso
kavai daryti ir dar kelis kitus kavos gėrimus, kurių pagrindas yra tas
pats nelabai korektiskas espresso. Gal del jo ir itinka.

Tikro ar teisingesnio espreso megeju tikrai nesu.
Pats tave lyg ir mandras kazkoks aparatas, tai kai ragavau nebuvo kazkas
tokio - nu ok, cerka stiprios kavos.. o norejos 0,7 perlauzt :D