Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-22 14:41:58

> Tai va būtent aš tą ir sakau. Papasakok tiem balvonam, kurie aiškina, kad kavos aparatas tau nereikalingas, nes tu negeri
> espresso.
> Supranti logikos trūkius smegenyse tų "žinovų"?

Cia tipo Bronco tas balvonas, kuris paaiskino man kas man reikalinga :D..
Tipo kazkoki 15Eur svirksta reikejo pirkt.. o zmonai baristos pirsciuku :D..
Pirkomes/dovanojomes kapucino aparata (kad be jokiu ten plakimu ant auto butu),
o mano juodos kafos gerimas gaunasi paspaudus kazkokius mygtukus,
kas pagal ta aparata reiskia "bandymas padaryt [pseudo] espresso" :)