Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-26 17:49:46
On 2016-11-24 09:37, MRT wrote:
> Rasai kaip narkomanas :D.. cia apie tokius device?
> https://www.huracan.lt/visa-iranga/Aeropress
> https://www.senukai.lt/p/kavinukas-tescoma-teo/4h61

Klasikinis French press yra tavo antrame linke. Pirmasis tai ten kažkoks
naujoviškas iškrypimas. Kartą žiūrėjau Youtubėje kaip su juo gamina
kavą, tai taip ir nesupratau, kame ten prikolas.

> Man sitie device panasus i Shuttle iskeitima i paprastas kopecias..

Kartais, kai reikia įkalti vieną vinį, geriau atsinešti plaktuką
vulgaris, nei vežti kokį nors modernų kalimo robotą.

Iš visų kavos rūšių tik espresso yra technologiškai komplikuotas kavos
gamybos būdas. O visiems kitiems nereikia jokios sudėtingos įrangos.

Aš pats kai kur nors važiuoju ir man reikia kavos į termosą, galvoji su
Rancilio klasikiniu espresso aparatu gaminu espresso ir pildau termosą?
:) Paimu tik kitas labiau tinkamas pupeles (jei turiu po ranka),
pakeičiu sumalimo laipsnį į ženkliai stambesnį, nei reikia espressui ir
gaminu French press būdu.

Espresso geriamas iškart vos pagamintas, dažnai vienu gurkšniu
išgeriamas visas. Pvz. joks save gerbiantis italas neužsakinės espresso
restorane prie staliuko, o eis prie baro ir ten jį išgers vos pagamintą.
O apie visokius skiedimus vandeniu, kai jį jau reik gert, tai geriau
jiems net nepasakot, nes dar ims juoktis. O restorane prie stalo geriami
visokie latte, kapučino ir kiti kavos produktai.

> Tada panasu i 3 sauksteliai i puodeli ir uzpilt vandens :D..

French press yra geriau, nes gali kontroliuoti kiek laiko kavos tirščiai
bus karštame vandenyje. Jei juos laikai per ilgai, pabaigoje iš kavos
ima skirtis visiškai nereikalingos karčios medžiagos ir sugadina kavos
skonį. Būtent french press šią problemą sprendžia.