Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-23 23:26:17
On 2016-11-23 23:08, MRT wrote:

> Jei espresso 25-35ml, o amerikanke yra skiedalas is
> 2*Espreso+200ml_vandens, tai ir gaunasi tie man 260ml kavos.

Aš pasakyčiau, kaip aš daryčiau tavo atveju. Pirkčiau visai ne espresso
pupeles, nes espresso pupelių per stiprus skrudinimas, tai pirma,
malčiau jas visai ne kaip espressui malama, o stambiau ir daryčiau
prancūzišką kavą (French press) su mano minėta kolba - švirkštu.

Pliusai:

1. gauni iškart bet kokį bet kokio stiprumo tavo pageidaujamą kiekį kavos;
2. skanesnė už vandeniu skiestą espresso;
3. labai lengva priežiūra (praskalavai ir psio).
4. gali nors kas kiekvieną kartą kitą kavos rūšį gerti;
5. minimalios investicijos į įrangą.