Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-15 19:36:03
On 2016-11-15 09:15, Dainiushas wrote:
> bet ar nėra taip, kad padirbęs kažkiek tas didelis brangus aparatas
> "pavargsta" ir iš bet ko verda sysią? Nes tas buvo su Saeco, tas pats su
> Jura.

Pataisyk, gal aš klystu, bet man kažkodėl pasirodė, jog tu apie Saeco ir
Jura kalbi kaip apie kažkokius išskirtinės kokybės aparatus? Nes
buitiniai šitų gamintojų pilnai automatiniai aparatai yra eilinis
širpotrebas. Saeco jau seniai ne italai, o nuobodus Philips. Na o Jura
stambiausias jų konkurentas :]

> Praeina pusmetis - metai ir jokios pupelės nebepadeda. Ar čia
> tiesiog atsibosta? Bet nu kad ne, iš Juros tai akivaizdžiai matosi net
> neragavus, kad sysia bėga. Prižiūrimas kaip ir pagal instrukciją.

Galiu tik paspėlioti kodėl taip yra. Juose įmontuota lieva kavamalė
greitai degraduoja ir elementariai per stambiai mala pupeles. Todėl
ekstrakcijos laikas, net nustačius smulkiausią malimo laipsnį, lieka
ženkliai per stambus ir per tokius tirščius vanduo perbėga kaip
skruzdėlė per užpakalį, t.y. ženkliai per greitai. O pridėjus dar
visokius užkalkėjimus ir neteisingas vandens temperatūras, gauname
nuostabų kavinį gėrimą - sysią :)